Detta är en blogg som handlar om mina vardagstankar och annat som en gamer.

torsdag 16 juni 2011

Demons souls

Så nu har jag äntligen klarat den första bossen i Demons Souls och det tog ett bra tag. Jag måste säga att där är tillfällen när jag vill slänga min handkontroll i väggen och bara stänga av skiten men där är även tillfällen när jag vill skrika att detta år världens bästa spel.

Det är verkligen sjukt svårt och väldigt frustrerande men man måste lära sig av sina misstag och verkligen planera sina attacker. Kör man hack and slash stilen så kommer man inte komma så långt. Man måste verkligen planera sina block och attack manöver. Grafiken i spelet är snyggt och det är helt underbara miljöer som man springer runt i.

Ni som har ps3 och gillar en stor utmaning ska lätt köpa detta magiska spelet.

Keep On Gaming. :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar