Detta är en blogg som handlar om mina vardagstankar och annat som en gamer.

lördag 18 september 2010

Dags för en gamer blogg.

Detta är något som jag har tänkt på ett tag nu, varför inte göra en spel blogg. Alla har vi någon sorts passion i livet och min stora passion är tv-spel. Ibland så spelar man något spel som man bara vill hylla eller så spelar man ett piss spel som man bara vill såga. Jag vill bara ha något ställe att skriva av mig mina tankar om de spel som jag spelar och de som jag har spelat igenom åren. Jag kommer bara skriva vad jag tycket om spelen och vad jag ser i fram i mot inom spel världen. Tror också det kommer bli lite retro saker som kommer in i bloggen också, man har ju hängt med sen C64 dagarna.

Men som ni ser just nu så är jag inte klar med bloggen  utan jag håller på att fixa den.
Så jag hoppas verkligen att jag ska bli klar med allt i nästa vecka så jag kan komma igång ordentligt med bloggen och skriva av mig en massa om vår härliga spelvärld.

Midnight Gamer

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar