Detta är en blogg som handlar om mina vardagstankar och annat som en gamer.

tisdag 28 september 2010

DeathSpank Thongs of Virtue

Detta är då den efter längtade uppföljaren till det första Deathspank och jag måste säga att det bara blir bättre och bättre. Man börjar spela och sen har det plötsligt gått någon timme och man har ont i magen efter alla de härliga skratten man har fått sig. Spelet kan man förklara bäst om man har kollat på Cartoon Network serierna som Cow and chicken eller dexters labatory för det är den sortens humor och det är helt underbart. Men jag gillar verkligen hur snyggt och bra det är för de pengarna som man betalar för det, kostar bara 120kr. Spelet är kanske inte så jätte stort eller vara i 150 timmar eller nått i den stilen men det gör inget för det är ren glädje att spela det. Man vill bara ha mer och det ser ut som att det kommer komma mer Deathspank i framtiden och det är ju bara positivt. För jag vill verkligen ha mer spel i denna stilen och i denna sortens humor. Det är skönt att spela ett spel som inte är sjukt seriöst mellan de andra spelen. Skönt att bara sätt igång det och njuta av hela upplevelsen. Ni som inte har detta spelet borde verkligen skaffa det så snabbt som möjligt för ni kommer verkligen älska det och ni kommer bara säga till er vänner att skaffa det för alla som är gamers bör spela detta spelet. Nu är det dags för mig att gå och jaga jultomten och segla runt med mitt piratskepp. 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar