Detta är en blogg som handlar om mina vardagstankar och annat som en gamer.

söndag 9 oktober 2011

Dead Island

Nu har jag bara spelat detta i någon timme och då ensam. Spelet enligt mig är helt fantastiskt om man då gillar att döda Zombies på en semester ort. Det är verkligen semester orten jag gillar med spelet. Man är så van vid att springa i de mörka städerna utan något ljus och veta att de kommer skrämma en i vilken sekund som helst. När man springer runt i dessa fina miljöer så slutar man nästan att tänka på det och när man väl blir skrämd så hoppat man till som en idiot. Nu har jag valt att inte spela det så mycket då en vän till mig ska skaffa det så vi ska köra i Co Op och det tror jag verkligen kommer vara sjukt underbart. Rekommenderar detta spelet varmt om ni gillar Zombies.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar