Detta är en blogg som handlar om mina vardagstankar och annat som en gamer.

onsdag 19 oktober 2011

Träning

Då är det dags som sann nörd att börja träna med hjälp av sitt Ps3. Jag gjorde det lite i våras men sen kom den varma sommaren och jag trodde jag skulle dö under träningspasset så jag gjorde ett sommar uppehåll. Nu när hösten är här så är det dags att dra igång och se om jag kan få den där mega kroppen som alla reklam män har. Tror dock aldrig det kommer hända men det är heller inte anledning till varför jag tränar. För lite mer än ett år sen föddes min dotter och då bestämde jag mig för att bli mer hälsosam så jag och min familj kan ha ett bättre och längre liv tillsammans och jag vill att min dotter ska se träning och motion som något roligt. Jag kommer ta en bild på mig själv nu och sen om någon månad så ska jag ta en ny och se om där har blivit någon stor förändring. Önska mig lycka till och nu jäklar kör vi. :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar