Detta är en blogg som handlar om mina vardagstankar och annat som en gamer.

söndag 23 oktober 2011

Mist Of Pandaria

Detta är namnet på den nya expansionen till World Of Warcraft och det har kommit fram nu under helgen eftersom det är BlizzCon 2011. Där är en massa info på http://eu.battle.net/wow/en/game/mists-of-pandaria/ om ni vill läsa om det och även kolla in teaser trailern.

Många som ser det säger att det kommer bli som Kung Fu Panda blandat med Pokemon då man kan battla sina companions med andra. Själv har jag fått en massa positiva tanka om spelet då jag gillar Asiens kultur och är ett stort fan av gamla kung fu filmer och har alltid gillat deras tankesätt. Men det är ju Blizzard som gör det så jag tror inte de kommer misslyckas med det och det är ju mer World of Warcraft.

Blizzard är smarta när det kommer till att få folk att stanna kvar och spela World Of Warcraft för om man binder upp sitt World Of Warcraft konto på ett år så får man Diablo 3 gratis, beta testa Mist Of Pandaria och en mount i World Of Warcraft. Jag tänkte på det i ungefär 30 sekunder sen gick jag in på Blizzards hemsida och fyllde i min info och tryckte JA TACK. Smart taktik av Blizzard måste jag säga.

Keep On Gaming.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar