Detta är en blogg som handlar om mina vardagstankar och annat som en gamer.

torsdag 8 mars 2012

Dagens löpning

Var ute på en runda innan idag när det snöade, regnade och var jäkligt halt men jag klarade det och känner mig väldigt stolt när jag var klar. Det blir bättre och bättre för varje gång som jag ger mig ut och nu är det nästan som jag längtar tills det är dags igen för att dra ut på en runda. Ska verkligen försöka komma ut på lördag igen. Det har börjat göra lite ont i mitt ena knä men det känns inte så allvarligt och jag tror det bara är lite träningsvärk som ligger och spökar. Jag måste dock erkänna att jag älskar att springa och jag tror detta är den träningsform som kommer funka bäst för mig och vädret idag bevisade att där inte är mycket som kommer få mig att stanna inne om jag väl har bestämt mig för att springa.

Ska även försöka få in lite styrketräning här hemma men det är ju så tråkigt men det känns som det behövs för vissa muskler. Ska kolla och se vad jag hittar som funkar för mig och min vackra kropp.

Något annat som jag också ska börja med är att lägga upp en bild varje dag i ett år. Det kommer inte vara på något speciellt utan mer vardags bilder, dock ska jag försöka göra de lite extra fina ibland. Hoppas ni kommer uppskatta dem och mitt skrivande om löpning och annan träning.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar