Detta är en blogg som handlar om mina vardagstankar och annat som en gamer.

onsdag 13 oktober 2010

PSP

Jag har haft ett psp rätt länge nu och har inte använt det på grund av att jag inte har haft några roliga spel till det. Men igår när jag hade besök av en vän så frågade han varför jag inte kopplade det till mitt ps3 och för att vara helt ärlig så har jag aldrig tänkte på det. Så efter lite uppdateringar och annat trevligt så fick jag den kopplad till mitt ps3 och insåg att man kunde använda playstation store på psp också. Nu är jag helt hooked på mitt psp och vill köpa lite nya spel till den härliga lilla konsolen. Får väll se om där kommer något psp spel när det är dags för nya spel inköp. Min sambo och jag har reglen att jag måste klara de spel jag har innan jag får köpa ny så det kommer väll ta sin stund att klara dem eftersom man snart får en dotter också. Men där kommer komma en dag när jag kommer köpa något nytt psp spel och jag hoppas att det kommer vara helt underbart.

Ni får ha de så underbart för nu ska jag sätta mig på soffan och avnjuta home made pizza och lite simpsons. sweet monkey.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar