Detta är en blogg som handlar om mina vardagstankar och annat som en gamer.

tisdag 11 september 2012

Spellistor

Som ni kanske vet nu så håller jag och en kompis på med en 12 veckors utmaning i viktminskning. Detta äventyret började igår och med min vanliga otur lyckades jag sträcka ryggen, börjar dock bli bättre. Men eftersom jag inte riktigt kan köra på så som jag vill just nu har jag i skrivande stund påbörjat att fixa min löplista på spotify, verkar bli två eller tre olika. Det kommer bli en med en massa gammal skatepunk musik och där kommer vara en elektronisk lista också, tror även där kommer en med en massa blandad musik. 
Mitt problem är att jag tröttnar så snabbt på musiken som jag lyssnar på när jag är ute och springer, har inte så mycket tid över att fixa ny listor heller. 

Jag hoppas dock att ryggen snart är helt återställd så jag kan få komma ut och springa ordentligt och verkligen vinna över min kära kompis. Han tror ju att han kommer vinna nu på grund av min ryggskada, men jag är inte den som ger upp. 


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar