Detta är en blogg som handlar om mina vardagstankar och annat som en gamer.

tisdag 16 augusti 2011

GamesCom

Har precis suttit och kollat på Sonys presskonferens och där är ett antal spel som kommer som man är sugen på om man säger så. Uncharted 3 ser så äckligt bra ut så man fan blir tårögd. Trodde verkligen inte det kunde blir mycket bättre än 2:an men jag hade visst fel och jag vill ha detta magiska spelet NU!!!!!

Har även sett ett litet demo på Star Wars Old Republic och måste verkligen erkänna att jag verkligen ser i fram i mot detta spelet och önskar att jag kunde förboka den feta collectors boxen. Jag gillade WoW som fan innan men tröttnade på att inte få någon stor, magisk och episk story men det verkar som Bioware har tänkt på det och fixat det. Det kan ju även bara vara ett önsketänkande från min sida men det gör inget när det handlar som Star Wars, hur kan det bli dåligt??

Måste även säga att jag har blivit sjukt sugen på att skaffa NFS The Run eller i alla fall testa det. Ser verkligen galet ut och jag tror de kan göra jäkligt mycket med Frostbite2 motorn. Så när det kommer så ska jag hålla min ögon på det och se vad de andra säger och se om man vågar chansa på att köpa det.
Ett annat spel som jag har blivit mer och mer sugen på för varje gång man ser det är SSX Kommer i håg att jag gillade de andra SSX spelen och detta verkar ju vara sjukt snyggt och jag gillar sättet som de har byggt upp spelet. Om det blir så bra som jag vill att det ska vara så kommer det bli ett magiskt spel.

Nu ska jag se om jag hittar fler härliga trailers från GamesCom. Ha en fortsatt go afton

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar