Detta är en blogg som handlar om mina vardagstankar och annat som en gamer.

torsdag 11 augusti 2011

Ikväll

Ikväll ska jag sätta mig ner och spela Killzone 3 online och detta är något jag verkligen ser i fram i mot. Jag har höga förväntningar på detta spelet och hoppas verkligen att online delen är lika bra som singelplayer delen. Har även fått ett sug på att köpa BFBC2 för deras multiplayer men jag väntar nog på BF3 istället.

Har även vuxit fram ett sug för att köpa ett Xbox och spela lite klassiska spel. Jag hade ett 360 innan men det gjorde jag mig av med för ett tag sen och på ett sätt är jag glad över det för de nya Star Wars Xboxet ser galet snyggt ut. Har jag pengar till det så kommer jag förmodligen köpa det bara för hur snyggt det är.

Nä nu är det dags att kolla på Fringe och mysa med min sambo innan hon ska iväg och bli tatuerad. :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar