Detta är en blogg som handlar om mina vardagstankar och annat som en gamer.

onsdag 17 augusti 2011

Hösten

Fy fan vad jag längtar tills denna spel hösten som kommer. Har suttit och kollat på trailers som har släppts i samband med Gamescom och jag kan bara säga att denna hösten kommer bli magisk. Jag vet inte hur jag kommer ha tid till alla bra spel som kommer eller pengarna som behövs för att skaffa alla spel. Eftersom jag kommer vara pappa ledig så kommer jag inte få så mycket pengar som jag hade önskat och de pengar jag kommer få kommer jag nog att lägga på min dotter och våra fika. Men jag kanske borde samla lite pant burkar och flaskor när jag ändå är ute och går med min dotter, kan dock se lite skabbig ut. Jag hoppas dock att jag kommer ha råd med de bästa av det bästa och att jag även kommer ha tiden att spela dem. Nä nu är det dags att kolla runt lite mer på Gamescom och fan ta mig så ska jag dit nästa år.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar