Detta är en blogg som handlar om mina vardagstankar och annat som en gamer.

onsdag 18 januari 2012

Assassins Creed

Igår var första gången jag spelade Assassins Creed och då jag tidigare har klarat av Assassins Creed 2 trodde jag verkligen att detta skulle vara mycket sämre. Dock ska jag tillägga att jag inte har spelat mycket mer än 2 timmar och alla säger att det kommer bli väldigt repetitivt efter ett tag. Kontrollerna är inte så dåliga, musiken ligger och myser i bakgrunden och grafiken kan jag inte klaga på.

Anledningen till att jag har börjat spela detta nu är att jag har alla de andra Assassins Creed spelen men vill inte hoppa över det första bara för jag har spelat igenom 2:an. Jag kommer dock bara köra igenom storyn i det första spelet och sen är min tanke att ta alla trophys på de andra spelen. Detta kommer nog inte vara så överdrivet lätt men jag ska göra mitt absoluta bästa och ska vägra att ge upp. Som en liten belöning för mig själv så blir det att jag får köpa ett nytt spel när jag klara ett av dem till 100 % och med tanke på att Mass Effect 3 snart kommer så är det dags för mig att börja på min stora utmaning.



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar