Detta är en blogg som handlar om mina vardagstankar och annat som en gamer.

lördag 14 januari 2012

Lite att göra

Nu är det snart dags för mig att dra igång ett spel projekt som heter duga och det är att spela igenom alla Assassins Creed spel från början. Jag har dock redan klart 2:an men det va till Xbox 360 och det va ett bra tag sen. Min tanke var att jag skulle börja efter jag hade tagit min första platinum trophy. Jag ska försöka klara alla Assassins Creed spel till 100% och ta alla trophys. Frågan är om jag kommer klara av att göra detta men jag själv ser det som en utmaning och en utmaning som jag ska klara. Detta kommer vara en av många utmaningar som jag kommer ha under 2012.

Har du någon utmaning för 2012 som har med spel att göra?? Om du har det så berätta gärna i kommentatorn.
Ni kan även följa mig på Twitter "Ibearman" och lägga till mig på PSN "Ibearman"

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar