Detta är en blogg som handlar om mina vardagstankar och annat som en gamer.

torsdag 26 maj 2011

Demon Souls

Jag glömde ju skriva om Demon Soul efter jag hade spelat det i nästan 3 timmar. Jag har läst att det ska vara hardcore och väldigt utmanade och ta oss tillbaka till 8bits generationen. Jag kan ju bara säga att det är grymt svårt och jag har inte kommit någon stans på de 3 timmar som jag har spelat. Jag är på samma borg och kommer bara lite längre fram men så fort man dör så kommer man tillbaka till början av borgen och alla fiender är tillbaka igen. Så man lär sig lite mer för varje försök och man måste komma ihåg vad man ska göra för att överleve detta grymt svåra men dock vackra spel. Jag blir mer irriterad på Darksiders för där kommer ett hav av fiender än Demon Souls för där dör man när man oftast gör ett misstag och det är bara att lär sig av det och gå vidare. Jag kommer nog inte klara av detta spelet men jag ska verkligen försöka gör allt för att klara lite mer än vad jag har gjort just nu. hehe

Keep on Gaming

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar