Detta är en blogg som handlar om mina vardagstankar och annat som en gamer.

fredag 27 maj 2011

Super Nintendo

God dag alla Gamers.
Nu är det så att när jag va barn så köpte jag ett Sega Megadrive istället för ett Super Nintendo, alla mina vänner hade Snes. Men nu sitter jag på tradera och ser att där finns ett par rätt billiga snes konsoler och känner hur jag vill köpa ett. Så nu har jag lagt lite bud på konsolen och på några spel som jag vill ha. Jag är sugen på att spela Super Mario World och även Zelda a link to the past. Jag personligen tycker att snes är den bästa konsolen som någonsin har släppts och jag har lätt flest roliga minnen till den.

All de timmar man har lagt ner på WWF Royal Rumble och Mario Kart. Jag va rätt grym på wrestling spelet men dock va jag sjukt dålig på Mario Kart. En av mina vänner Dennis va sjukt jävla grym på Mario Kart och vann alltid när jag va med och spelade, även hans syster slog mig i det så jag gillade inte att spela mario kart. Sen ska man ju inte börja prata om Star Wars spelen till snes, sjukt roligt och sjukt bra. Jag hittade dem på Tradera men de va ej billiga och det förstår man för det är nog en del personer som vill ha dem.

Nu hoppas jag bara att jag kommer vinna min auktion så jag kan få spela lite Snes och njuta av alla de härliga spelen som kom till den här härliga konsolen.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar