Detta är en blogg som handlar om mina vardagstankar och annat som en gamer.

söndag 22 maj 2011

Tradera

Nu på kvälls kvisten satt jag och surfade på the net och kom in på tradera. Det är en sajt som jag ej brukar använda men jag tror att jag kommer använda den mer och mer i framtiden när det kommer till att köpa spel. Jag brukar köpa alla min spel igenom spelbutiken.se eller webhallen.com men har nu sett ett par riktiga fynd på tradera. Blev sjukt sugen på att lägga ett bud på ett SNES och även på ett NES men har inga pengar eller utrymme här hemma till dem.

Såg även att där va en massa billiga ps3 spel och även där blev jag sugen på att lägga några bud. Från och med idag ska jag ha mer koll på den där sajten och se om man kan fynda något i framtiden.

Bara så ni vet så är det dubbel xp på black ops denna helgen till oss med ps3 spelet, för vi tappade så mycket medans PSN låg nere. De säger även att PS Store ska komma tillbaka senast tisdag och att man då kan få välja de två gratis spelen som de släpper som tack för att vi har väntat.

Nä nu ska jag slå ihop denna butiken för imorgon är det en arbetsdag och på eftermiddagen blir det nog lite black ops och kanske även något annat roligt.

Ha d gött and keep on gaming :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar