Detta är en blogg som handlar om mina vardagstankar och annat som en gamer.

lördag 21 maj 2011

Tankar om Call Of Juarez

Har nu spelat Call Of Juarez i några timmar och det är ett ok spel men det är inte mycket mer än så i mina ögon.
Tycker att kontrollerna känns klumpiga och även lite tröga och lite söligt. Sen ska vi ju inte börja prata om duellerna som kommer lite då och då, hatar dem och de är sjukt störiga.  Jag hade verkligen hoppats på att detta skulle vara ett roligare spel än vad det är. Storyn är inte speciellt bra och allt som har fastnat i mitt huvud är att de ska hitta en gammal skatt och bygga upp familj huset igen. Där är inte mycket att klaga på när det kommer till grafiken, dock så tycker jag att ljudet och musiken är lite mot det B-iga hållet. Har bestämt mig för att spela igenom spelet och se om min uppfattning kan ändras men jag vet att min besvikelse bara kommer bli värre och värre. Där är inget i spelt som får mig att vilja sätt igång det igen men jag känner mig tvungen till det eftersom jag har köpt spelet. Måste ju få lite valuta för min välförtjänta pengar. Hoppas verkligen att det någon dag kommer att komma ett nice Western FPS och att det kommer bli lika stort som Call Of Duty serien. Kan verkligen se ett Call Of Duty spel som utspelar sig under western tiden och det hade varit ett helt underbart spel i multiplayer. Keep On Gaming och ha en go lördags kväll/natt    

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar