Detta är en blogg som handlar om mina vardagstankar och annat som en gamer.

måndag 23 maj 2011

Tradera

Så nu har jag äntligen skaffat mig ett tradera konto och jag är redan rädd. Där är sjukt mycket som jag vill buda på, just nu är det mest Gamecube spel och lite Ps3 spel. Tror verkligen detta är något som jag kommer bli beroende av och kommer nog spendera för mycket tid på att kolla tradera, speciellt när det finns en app till Iphone. Men så länge man inte göra några dumma misstag och bjuder för mycket så är det ju lugnt. Jag tror verkligen att jag kommer göra ett antal fynd på denna härliga sidan. Nu väntar jag bara på att lönen ska komma in på kontot och se hur mycket pengar man har över att leka för.

Denna månaden blir nog att försöka skaffa några fina platforms spel till Gamecube. Har sett ett par fina spel som ligger på tradera för små pengar. Såg något Mario spel som va där så jag ska nog försöka köpa något sådant trevligt spel. Vi får se vad som händer när lönen dyker upp. Har man redig otur så blir detta också en torr månad och inga nya/begagnade spel. Håller mina tummar på att jag kommer få köpa något nytt/gammalt spel.

Keep On Gaming. =)
 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar