Detta är en blogg som handlar om mina vardagstankar och annat som en gamer.

tisdag 14 februari 2012

Mycket på gång

Det känns som jag har sjukt mycket på gång men egentligt har jag inget alls på gång.
Den senaste veckan har det inte blivit någon träning då jag drog ut en tand veckan innan och kände en väldig smärta hela förra veckan. Smärtan finns kvar men det blir bättre och bättre så i slutet på denna veckan eller början på nästa är det full fart på träningen och jag är väldigt sugen på att dra upp den ett par steg.

Jag kämpar även vidare med min trophys i Assassins Creed 2 och det börjar bli så sjukt drygt och tråkigt. Så nu vet jag inte om jag kommer orka ta alla och fortsätta att vara en trophy junky. Det är sjukt härligt att höra trophy ljudet när man spelar men det är inte så roligt att kämpa med samma sak i timmar för att få den och speciellt inte när man har barn och inte så himla mycket tid över till att spela.
Jag ska fortsätta att göra mitt bästa men jag kommer nog inte gå helt in i trophy junky rollen.

Har även blivit sugen på att spela igenom alla Resident Evil spel innan nummer sex kommer ut senare i år men jag vet inte om det kommer hända då jag inte har den tiden som jag önskar att jag hade till tv spel.  Jag har i alla fall börjat med Resident Evil Zero till Gamecube så får vi se om jag klara något spel eller det hela slutar där.

Mass Effect 3 skulle släppa sitt demo idag på PSN men av någon tråkig anledning så blir det försenat och kommer någon gång i natt svensk tid så jag får helt enkelt spela det imorgon. Jag som såg fram emot att få spela och njuta av det idag. Har dock något roligt att se fram emot när dottern väcker mig imorgon och det är ju inte helt fel.

Sen måste jag även berätta att jag och en barndoms vän till mig har något trevligt på gång som jag hoppas ska bli klart och redo denna veckan men annars blir det tidigt nästa vecka. Jag längtar så efter att få släppa denna lilla bomben och bara få njuta.

Då det verkar som min dotter äntligen har somnat och då min sambo fortfarande jobbar sätter jag mig i soffan och avnjuter lite Assassins Creed 2 och en stor kopp te.
 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar