Detta är en blogg som handlar om mina vardagstankar och annat som en gamer.

onsdag 8 februari 2012

UFC 3 Undisputed

Måste säga att jag är väldigt positivt överraskad till detta spel och måste även erkänna att jag nog kommer köpa det så fort det har kommit ut i butikerna. Ja det är så jag vill att det ska vara men eftersom jag är pappaledig så har man inte så mycket pengar varje månad så det blir nog till att vänta en stund. Dock önskade jag verkligen att jag kunde köpa det för det är ett väldigt roligt, utmanade och svårt fighting spel.

Jag har gillat fighting spel en gång i tiden men sen blev jag gammal och mina reflexer, tålamod och skills försvann under en natt. Men här känns det inte lika viktigt att vara snabb utan mer om rätt tajming. Man kan ligga under ett bra tag och sen få in det där perfekta slaget som knockar motståndaren och samma sak kan hända om man pushar för mycket framåt och lämnar ett utrymme för en kontring och då själv bli knockad. 

Demot är väldigt kort men det har verkligen öppnat upp mina ögon för spelet och jag det har fått mig att läsa lite mer om det. Den stora anledningen till att varför jag vill köpa det är så klart Career Mode och jag ser fram emot att höra vad de säger om det när recensionerna  kommer. Detta är verkligen ett spel som jag kommer håla mina ögon på och jag erkänner att jag är ett UFC fanboy på äldre dagar.   

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar