Detta är en blogg som handlar om mina vardagstankar och annat som en gamer.

måndag 27 februari 2012

Mitt nya intresse

Nu är det ju så att jag har gått och blivit en sådan person som har snöat in på löpning och då är det härligt att jag hittade dessa böcker på bokrean. Att få komma ut och springa är höjdpunkten på min vecka och jag vet inte om det är positivt eller att jag har gått och blivit en tråkgubbe. Löpning, tv-spel, musik och film är det som får mitt hjärta att slå lite snabbare. Ska försöka läsa lite ikväll då jag ska ut på en runda imorgon och skulle behöva lite inspiration till att göra det där lilla extra. Då jag började förra vecka och känner att detta är något jag verkligen vill så har jag nu bestämt mig för att skriva en löpdagbok men har inte bestämt mig om jag ska skriva den online eller i ett block för mig själv, ska sova på saken.

Så fort jag har lite pengar över är det dags för mig att handla lite nya saker som underlättar min löpträning så jag ser lite flashig ut. Nu ska jag läsa lite innan det är dags för mig att sova och planera löpträning.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar