Detta är en blogg som handlar om mina vardagstankar och annat som en gamer.

måndag 11 juli 2011

Call Of Duty 3

Vill bara snabbt skriva och säga att jag nu har klarat av CoD 3 och det va verkligen inte något speciellt. De kör samma control i 3:an som de gör i de nya och det gillar jag verkligen. Man märker dock att spelet är rätt gammalt för det va sjukt buggigt och inte så överdrivet snyggt. Något som verkligen förvånade mig va att där fortfarande är folk som spelar det online på Ps3, trodde verkligen inte att jag skulle hitta ett multiplayer game. Något som jag har märkt den senaste tiden är att det är lite tråkigt att spela ett spel som inte har några trophies. Imorgon ska jag dra igång Uncharthed 1 och se hur långt jag kommer på det eller om jag kommer klara det.
Men nu är det dags att chilla lite i soffan innan jag slänger mig i sängen och sover lite.

Keep On Gaming.  

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar