Detta är en blogg som handlar om mina vardagstankar och annat som en gamer.

fredag 22 juli 2011

Webhallen

God morgon bloggen.

Nu är det så här att jag är en person som gillar att samla på spel saker, Collectors Edition och Limited Edition är det jag vill ha på min hylla. Det ända som är jobbigt med det är att jag har ett problem att betala för mycket pengar för sånt. Det gör liksom ont i mitt hjärta att lägga ut 1500kr på ett spel bara för att man får lite extra saker till det. Men nu på morgonen va jag inne på webhallens hemsida så hittade jag Killzone 3 - Helghast Edition för 499kr och då kunde jag inte hålla mig utan jag slog till och beställde den. I denna härliga saken får man allt som är med på bilden.

Detta är en sådan sak som har kostat så sjukt mycket när den väl kom ut första gången. Men har man tur och vågar vänta lite så sjunker dem i pris och man kan ha tur att få dem för 499. Jag är sjukt nöjd och har även förbokat två andra spel som kommer till hösten.

Jag förbokade Batman - Arkham City Collector's Edition.
Hoppas verkligen inte att priset ändras för mycket på den och jag hoppas även att där kommer vara några härliga saker med i deras collectors.

Nästa spel är Dark Souls - Limited Edition inkl förbokningserbjudande
Jag har det första spelet men har inte klarat det. Jag tror inte jag kommer klara något av dem men jag gillar dem och vill verkligen ha dem i min samling. Ska se i framtiden om jag kan hitta Demon Souls i collectors varianten också.

Keep On Gaming =)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar