Detta är en blogg som handlar om mina vardagstankar och annat som en gamer.

fredag 8 juli 2011

Månadens inköp

Här är den senaste månadens inköp av tv spel. Jag har köpt en underbart Aqua blått Nintendo 3DS och det är helt underbart. Dock har jag inget 3DS spel till det men det kommer nästa månad. Köpte New Super Mario till Ds för eftersom jag inte har något Nintendo så jag va lite sugen på ett Mario spel. Game hade sommar rea så där köpte jag Dirt 2 och det är helt galet roligt. Köpte även Uncharted 1 och det har jag inte testat än men tvåan är ju grymt bra så jag hoppas att detta är helt ok. På tradera köpte jag Kingdom Hearts 1 och 2 till ps2. Har inte testat eller spelat dem innan men har hört att de ska vara grymt bra. Då är det dags att invänta nästa lön och se vad man kan köpa då.

Keep On Gaming :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar