Detta är en blogg som handlar om mina vardagstankar och annat som en gamer.

måndag 11 juli 2011

Kladdkaka, dusch och Ps3

Sitter här framför min underbar data och lyssnar på Loading Live Podcast och skriver lite på min blogg och även hänger runt på Facebook. Min sambo är hos sina föräldrar med vår lilla dotter och vår mysiga hund så jag är helt själv hemma i lägenheten i Malmö. Det är nu man vill dra fram alla spel saker och bara go wild and crazy men dock så fastnar man någon annan stans som på internet och tiden bara rinner iväg. Men nu när jag har avnjutit en bit kladdkaka och fått min dagliga dos av spel nyheter, bloggar, forum, Youtube och allt annat där man kan hitta spel saker, vågar dock inte gå in på Tradera. Eftersom jag har jobbat idag så är det dags att slänga sig i duschen innan jag slår mig ner i soffan och av njuter en spel afton i min ensamhet. Det här men att sitta själv och spela är samtidigt jävligt roligt men dock också sjukt tråkigt. Kommer slänga upp en bild på spelet som jag väljer denna dagen och jag hoppas verkligen att det kommer bli ett underbart spel.

Keep On Gaming. =)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar