Detta är en blogg som handlar om mina vardagstankar och annat som en gamer.

söndag 24 juli 2011

Comic Con

I helgen har det varit Comic Con i San Diego tror jag det va. Måste säga att där kommer en hel del saker som man är sugen på, spel som film och tv-serie. Det är alltid lika roligt att kolla på filmer ifrån dessa stora konventions och jag önskade verkligen att jag kommer komma till ett sådan ställe i framtiden. Kul att se alla dessa människor som klär ut sig till sina favorit karaktärer. Är ni sugna på att kolla på lite ifrån Comic Con så kan jag rekommendera Machinima på Youtube och även Gamespot.com.

På tisdag så ska jag hämta mitt Killzone 3 från Webhallen och det ska bli så himla gött att få den stora huvudet på min hylla. Även imorgon har jag lite auktioner som går ut på Tradera och har jag tur så blir jag lite fler spel rikare för en billig slant. Vinner jag inte det på Tradera så ska jag nog köpa Duke Nukem Balls Of Steel Edition för en billig slant på Webhallen.

Har spenderat denna helgen med min dotter hos mina föräldrar så det har inte blivit så mycket tv spelande men jag fick ett spel av min vän Dennis som jag verkligen ska spela igenom. Hoppas bara att det är ett roligt spel och om jag vinner det på Tradera så ska Dennis få ett par roliga spel.

Keep On Gaming. =)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar