Detta är en blogg som handlar om mina vardagstankar och annat som en gamer.

fredag 11 november 2011

Alice Madness Returns

Har inte testat detta spelet själv men här på bilden ser ni min kära sambo sitta och spela det. Jag är själv väldigt pepp på att spela igenom det men jag får nog vänta tills hon är klar. Tycker det är härligt att se min kära sambo ta upp handkontrollen till vårt ps3 och inte sätta i Lego spelen utan ett spel som Alice. Där kommer en del svordomar från hennes mun ibland men det är förståeligt då hon inte är van vid att styra kameran, dock så blir hon bättre. Måste säga att jag känner en viss stolthet över henne när hon löser problemen och man kan se glädjen i hennes ansikte när det går bra för henne. Är detta en framtida gamer girl?? Jag hoppas i alla fall.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar