Detta är en blogg som handlar om mina vardagstankar och annat som en gamer.

lördag 26 november 2011

HoN

Sitter här hos min föräldrar för att de är i Tyskland på någon julmarknad så jag och min dotter sitter och vaktar deras radhus mot inbrott och andra tråkigheter.  Då det man är grymt spel intresserad så blev jag väldigt glad när jag såg på Twitter att det är Dreamhack finaler idag och de streamar det mesta av det bästa. Just nu i denna stunden sitter jag och min dotter och kollar på HoN finalen. Jag är inte så insatt i detta spelet men det verkar grymt roligt, svårt och väldigt intressant. Det verkar vara så härligt så det blir en nerladdning när jag väll kommer hem till Malmö  igen, tror dock inte jag kommer bli så bra på det men jag skulle verkligen vilja testa det i alla fall. Så nu är det dags för nästa match i finalen så jag måste byta fönster och kolla in den. Ha en go lördag och glöm inte att kolla på Dreamhack finalerna.  

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar