Detta är en blogg som handlar om mina vardagstankar och annat som en gamer.

torsdag 3 november 2011

The Walking Dead

Nu har jag äntligen läst den första delen av denna helt magiska serie. Som jag förstår så ligger jag lite efter men jag blev helt paff av serien och deras karaktärer. Jag gjorde självklart misstaget att se tv serien först men vad har de gjort och varför har de ändrat så mycket? Så nu har jag bestämt mig att jag ska läsa de andra delarna innan jag börjar kolla på säsong två. Ni som inte har läst den borde ta och göra det för den är helt underbar. Nu är det dags för mig att börja på del 2 och jag hoppas att del 3 snart släpps på svenska annars får jag läsa den på engelska.

Detta är mitt första steg in i serie boks världen och jag förstår inte varför jag inte har tagit detta steget innan. Nu när jag väll har tagit steget känner jag bara att jag vill ha mer och önskar att de fanns en redig Comic Book Store i Malmö som man bara kan gotta ner sig i. Tur så har jag Sci fi bokhandeln en himla massa och nu har jag även skaffat ett stämpel kort hos dem. Jag kommer lätt bli en stam kund hos er.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar