Detta är en blogg som handlar om mina vardagstankar och annat som en gamer.

måndag 26 december 2011

3:e mest efterlängtade 2012

Som en stor Resident Evil fan så ser jag alltid fram mot fler spel i serien. Jag har valt att inte läsa så himla mycket om spelet eller kollat på några videos från spelet. Jag gjorde det till Resident Evil 5 och det kändes som man hela tiden visste vad som skulle hända. Så denna gången kommer det bli en överraskning i den stora graden. Det jag har hört och förstått är att detta kommer vara mer action baserat än den andra spelen och jag är lite rädd att de försöker göra en Left 4 Dead klon. Men så länge det står Resident Evil på boxen så kommer jag köpa spelen för just den anledningen att det är Resident Evil. Har ett Nintendo Gamecube endast för att de valde att släpa remaken av Resident Evil till den konsolen.

Resident Evil Operation Raccoon City Släpps Den fredagen den 23 mars 2012

Ett initiativ från www.spelkriget.se

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar