Detta är en blogg som handlar om mina vardagstankar och annat som en gamer.

lördag 17 december 2011

Årets skäms lista

Tänkte skriva ner de spelen som jag inte har köpt detta året. Detta är spel som jag ska försöka skaffa och spela igenom. Här kommer nog vara några dåliga spel också men de behöver också lite kärlek eller intäkter om man säger så. Då jag vet inte så mycket om spelen tänkte jag bara skriva en lång lista och är där något som jag missar får ni gärna skriva dem i kommentarerna.

Listan:

La Noir
Rage
Rayman Origins
Assassins Creed Revelation
Uncharted 3
Little Big Planet 2
Dark Souls


Sen är det ju själv klart så att jag vill köpa en massa andra saker som t ex Xbox 360, Sega Saturn, Sega Mega Drive, Nes och en massa andra Retro saker till min evigt växande retro samling. Hoppas att jag kan få det lilla extra utrymme till min Samling så den kan komma upp på hyllor. Men har jag missat något spel som ni tycker att jag ska skaffa så skriv det i kommentarerna.

2 kommentarer:

  1. Alla Uncharted spelen är awesome!! La Noir, Assassasins creed Revelation och Rage är också sjukt bra spel! Rage spelet är nog favoriten mellan La Noir och Assassins creed Revelations. Dark Souls har jag tyvärr inte spelat men varit sugen på att köpa.

    BTW, bra blogg! :-)

    SvaraRadera
  2. Uncharted 1 och 2 är härliga som fan och jag ser fram mot att spela 3:an. La Noir måste jag köpa men där är alltid något annat som lockar mig lite mer än vad La Noir lyckas med.
    Innan jag kan spela det senaste Assassins Creed så måste jag först klara av Brotherhood. Rage ska jag köpa när jag har lite extra pengar.
    Köp Dark Souls om du vill ha en ordentlig utmaning för det är sagolikt svårt.

    SvaraRadera