Detta är en blogg som handlar om mina vardagstankar och annat som en gamer.

söndag 18 december 2011

Musikhjälpen

Då lider Musikhjälpen mot sitt slut och jag hoppas verkligen att alla har gjort något för att hjälpa dem. Jag tycker att det är mer julkänsla över Musikhjälpen än självaste julkalendern, dock har jag inget barn i ålder för julkalendern så det kan ju vara det också. Det är ren glädje att sitta och må till deras upptåg och se hur folket bara kommer tillsammans å skänker så mycket pengar. Tänk om alla kunde vara så snäll mot varandra hela tiden då hade vi kanske sluppit allt skit i vårt land och bara haft en massa glädje och kärlek. Man kan ju hoppas i alla fall.

I eftermiddag kväll kommer mitt veckoavslut för denna veckan så får ni läsa om min spel upptåg.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar