Detta är en blogg som handlar om mina vardagstankar och annat som en gamer.

torsdag 15 december 2011

Årets utvecklare

Där är väll ingen studio som verkligen har stått ut detta året då de flesta har gjort uppföljare men min favorit just nu är Rocksteady. Det dem har lyckats göra med Batman är helt underbart och de har lyckats få mig intresserad på att läsa lite grafiska noveller om Batman och hans universum. Jag hoppas dock att Rocksteady snart kommer göra något nytt ip för jag tror verkligen att de kan göra något nytt och magiskt.

En digital julkalender www.spelkriget.se

4 kommentarer:

  1. Nu hoppas jag bara att de kommer göra något nytt magiskt spel.

    SvaraRadera
  2. Ett mkt bra val! Rocksteady gör bra grejer!

    SvaraRadera
  3. Det är så sant men jag hoppas verkligen inte de snöar in på att bara göra massa uppföljare till Batman utan att de vågar göra något nytt.

    SvaraRadera