Detta är en blogg som handlar om mina vardagstankar och annat som en gamer.

söndag 11 december 2011

VGA Trailers

I natt va det VGA 11 i USA och jag hoppas att det kommer komma lite videos från det idag än så länge så har jag bara hittat lite trailers och jag tänkte lägga upp det tre som jag är mest pepp på.

Den först är The Last Of Us som är ett spel gjort av Naughty Dog och jag hoppas detta kommer ge samma känsla som det första Resident Evil gjorde.

Metal Gear Rasing Revengeance är gjort av samma studio som gjorde Bayonetta så detta kan verkligen bli hur galet som helst. Dock så hoppas jag inte det blir för galet men så där på gränsen.


Det sista spelet som verkligen får mig pep är Tony Hawk Pro Skater HD och det är bara för att jag har verkligen spelat detta sjukt mycket när jag växte upp och jag vill se det i HD och vill spela det igen.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar